Teràpia Lumbar Activa

Que és?

El dolor lumbar ( l'origen pot ser molt divers: lligaments, discal, muscular, nerviós...) és una de les causes més freqüents de consulta i de incapacitat funcional a la població actual.

Se ha demostrat que estant al llit la intensitat , la duració del dolor, grau de incapacitat funcional, duració de baixa laboral i risc de convertir-se en crònic el procés augmenta.

Els pacients amb lumbàlgia crònica tenen menor força (sobretot extensiva) al tronc i presenten una reducció de la resistència de la musculatura lumbar. A través dels exercicis de la teràpia lumbar activa, millorem els esforços musculars del tronc, la estabilitat de la columna vertebral i la capacitat funcional dels pacients.

La contració del múscul transversal del abdomen, vertadera faixa natural que tenim, proporciona la estabilitat necessària per un bon funcionament entre pelvis-tronc i extremitats i prevenen lesions de la columna i la resta de articul.lacions del nostre cos. Es a dir, no necessàriament hem de petir una lesió de la columna o dolor lumbar per realitzar exercicis, sinó que és molt beneficiós com a treball de prevenció i de manteniment de la salut corporal.

Realitzem tant sessions individuals com grupals, depenent de les necessitat del pacient.

Més informació horaris i preus. Contacta

Ars Fisioteràpia i Osteopatia

• Wix Facebook page